Coronavirus
Update 29-06-2021:
Goed nieuws! De coronamaatregelen kunnen worden versoepeld. Bij ons in de kliniek betekent dat het volgende:
– Er mogen twee eigenaren mee de spreekkamer in.
– Een mondkapje is niet langer verplicht.
– U mag gewoon binnenkomen in de kliniek, mocht het echt te druk worden, geven onze medewerkers dit aan.
– Huisvisites kunnen weer worden ingepland.
– U hoeft niet te bellen voor voer, een wormenkuur of een vlooien/tekenmiddel. Natuurlijk is dit soms voor onze medewerkers wel fijn, dus het mag altijd.
– Houd wel 1,5 meter afstand tot onze medewerkers.
Tot ziens in de kliniek!
_________________________________________________________________________________________________________________
Beste klant,
Volgens het RIVM vallen wij onder de uitgezonderde contactberoepen. Dit betekent dat wij uitgezonderd zijn van verbod en dus gewoon open mogen blijven.
Wij zijn er natuurlijk heel erg blij om dat we nog steeds zo veel mogelijk dieren mogen blijven helpen en behandelen.
Wel willen we iedereen vragen zich te houden aan de maatregelen die gelden binnen onze kliniek:
In de wachtkamer zijn hooguit 4 klanten per keer toegestaan. Dit houdt in dat als u ziet dat er vier mensen staan, we u vragen even buiten te wachten.
Als u een afspraak bij ons heeft, blijft u als eigenaar wachten in de wachtkamer, de dierenarts of assistente zal uw huisdier ophalen voor het consult*.
Blijf achter de daarvoor bedoelde schermen.
Draag een mondkapje.
Houd 1,5 meter afstand tot andere klanten én de medewerkers.
Kom met één bezoeker per dier de kliniek binnen*.
Uitsluitend eigenaren zonder klachten passend bij het coronavirus zijn welkom. Bent u ziek, of bent u in een risicogebied (in het buitenland) geweest of hebt u contact gehad met patiënten met een verdenking of een bevestigde corona infectie, vraag dan iemand anders om met uw dier langs te komen.
Tot nader bericht kunnen wij helaas geen thuisvisites doen.
Daarnaast willen we u vriendelijk verzoeken:
Om voor overleg over uw huisdier te bellen mailen of WhatsAppen. Kom dus niet naar de kliniek om te overleggen, dit scheelt weer contact en zorgt ervoor dat een geplande, noodzakelijke afspraak, door kan lopen.
Bij het ophalen/bestellen van medicatie of voer, graag vooraf te bellen, appen of mailen zodat wij kunnen kijken of het op voorraad is en het voor u klaar kunnen leggen. U bent op deze manier zo kort mogelijk in de kliniek.
Bij het afrekenen uitsluitend te pinnen.
Wanneer u uw dier komt wegen, bel dan even van te voren zodat wij plannen wat een geschikt moment is.
* Uitgezonderd euthanasie
Laten we er samen zorgen voor een veilige omgeving voor iedereen zodat wij uw dier zo goed mogelijk kunnen blijven helpen!
Mocht u informatie willen of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk te helpen en de vraag te beantwoorden. Alvast bedankt voor uw medewerking!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Update 05-10-2020:
Wij kiezen voor uw en onze veiligheid. In navolging van het dringende overheidsadvies zullen wij vanaf vandaag mondkapjes dragen. Ons advies aan u is om dit vanaf nu ook te doen vanaf het moment dat u de kliniek binnenkomt. Alle andere maatregelen blijven van kracht. Houdt ook onze Facebook in de gaten voor de meest recente ontwikkelingen.
telefoonnummer: 024-3031101
WhatsApp: 06-20570885
E-mailadres: info@dierenkliniekdewaalsprong.nl
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Update 14-09-2020:
🦠Vanaf heden mag er weer één eigenaar mee de spreekkamer in. Wel is het zo dat u dan achter een scherm plaatsneemt en de dierenarts samen met de assistente uw dier vasthoudt en behandelt. Mocht u hier vragen over hebben of willen overleggen, neem dan gerust telefonisch contact op.
🦠Daarnaast is het weer mogelijk om online vaccinatie-afspraken in te plannen.
🦠Er mogen weer meer mensen in de wachtkamer wachten. Onze medewerkers zullen aangeven wanneer het te druk is.
Alle overige regels blijven van kracht. Houd ook onze Facebook in de gaten voor de meest recente ontwikkelingen.
Mocht u informatie willen of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk te helpen en de vraag te beantwoorden. Alvast bedankt voor uw medewerking!
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Update 28-03-2020:
Update 23-03-2020:
🦠 In de kliniek zijn hooguit 2 klanten per keer toegestaan. Dit houdt in dat als u ziet dat er twee mensen staan, we u vragen even buiten te wachten.
🦠 Als u een afspraak bij ons heeft, blijft u als eigenaar wachten in de wachtkamer, de dierenarts of assistente zal uw huisdier ophalen voor het consult.
🦠Wij willen u vragen om voor overleg over uw huisdier te bellen mailen of WhatsAppen. Kom dus niet naar de kliniek om te overleggen, dit scheelt weer contact en zorgt ervoor dat een geplande, noodzakelijke afspraak, door kan lopen.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Ook wij willen de verspreiding van het coronavirus helpen te beperken. Wij zijn vooralsnog volgens onze gebruikelijke openingstijden geopend en vervullen onze diergeneeskundige zorgplicht. Echter we gaan de komende weken alleen de noodzakelijke zorg verlenen. Wij moeten, zonder verder bericht, tot 6 april dus extra maatregelen nemen:
🦠Wij vragen u met één bezoeker per dier binnen te komen.
🦠Raak geen deuren aan, wij zullen de deur voor u open- en dichtdoen.
🦠Uitsluitend eigenaren zonder klachten passend bij het coronavirus zijn welkom. Bent u ziek, of bent u in een risicogebied (in het buitenland) geweest of hebt u contact gehad met patiënten met een verdenking of een bevestigde corona infectie, vraag dan iemand anders om met uw dier langs te komen.
🦠Bij het ophalen/bestellen van medicatie of voer, graag vooraf bellen, appen of mailen zodat wij kunnen kijken of het op voorraad is en het voor u klaar kunnen leggen. U bent op deze manier zo kort mogelijk in de kliniek.
🦠Bij het afrekenen vragen wij uitsluitend te pinnen zodat de afrekening sneller gaat en er minder handcontact is voor u en onze assistentes.
🦠Wilt u uw dier komen wegen, bel dan even van te voren zodat wij plannen wat een geschikt moment is.
🦠Tot 6 april doen wij geen thuisvisites meer.
🦠Alleen personeel wordt toegelaten in de operatiekamer, de röntgenruimte en de echografie ruimte.
Mocht u informatie willen of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk te helpen en de vraag te beantwoorden. Alvast bedankt voor uw medewerking!
______________________________________________________________________________________________________________________________________